Feeling Lucky?

This Blog is optimized and best viewed using Mozilla Firefox and Internet Explorer 7.0 and above.

Tuesday, June 26, 2007

Cake Cake Cake !!!!

"时间停留于26/6/2007 6.21pm"


我的生日蛋糕。。。简单,但我吃的快乐,高兴。我不知道在德国哪里能买/预定一个生日蛋糕,所以他们也不能买到生日蛋糕咯。。。(哈哈。若在马来西亚,so einfach! 超简单。Secret Recipe咯。)

一个26/6/2007的晚餐。谢谢你们,威伶,振仁,美丽娜,酷是逸。你们后天/下个星期还有考试,还要特地百忙抽空来等我下班。。。再。。。用你们的读书时间来陪我吃。感动,感动。

还有,用MSN,Friendster,部落格留言的朋友们,谢谢你们。有你们,今年的26/6过的不一样。

后记:这两块小蛋糕,让我想起我在Cemara,INTECUitm的时光。那年,2003,是我第一次,离家在外和朋友们一起庆祝的生日蛋糕。那天,笨笨得我差点哭了。想一想,你身在他乡,孤单,陌生的环境,除了你和你的新朋友,还有谁了?

那一天,夜好宁静,月亮高高在天涯,星星向你眨眨眼,我们在树下,生日快乐。风,也柔柔的吹,静静地听人们的快乐欢笑声。蜡烛的渺光,照在你我的脸上。

_____________________________________

p/s: Cemara is the hostel that i live when i study at INTEC, Uitm. INTEC stands for International Education Center. Uitm stands for University Teknology Malaysia. Uitm main campus is located at section 2, Shah Alam and INTEC is 1 of the Uitm campus, which is located at section 17, Shah Alam.

More about Kolej Cemara (click here), Intec (click here), Uitm (click here).

3 comments:

贾爷 said...

26号生日吗?
生日快乐~~!!

changyang1230 said...

嘿,希望你不介意迟来的生日祝福?生日快乐!

King Ung said...

dear

Prince Justin:
thank you.

youngyew:
it is ok.

 
About Stand Alone Complex | Disclaimer | Contact Me | 2008 Powered By Blogger