Feeling Lucky?

This Blog is optimized and best viewed using Mozilla Firefox and Internet Explorer 7.0 and above.

Monday, May 7, 2007

爱我,非你莫属

你知道嗎?我很喜歡牽著你的手的感覺。。。

懂得讓我微笑的人,再沒有誰比你更有天份闖進我的心門

哎,我心的縫隙。。。

我想除了你,任誰也無法填補這空虛。

改:锦运,曲:Tank

No comments:

 
About Stand Alone Complex | Disclaimer | Contact Me | 2008 Powered By Blogger