Feeling Lucky?

This Blog is optimized and best viewed using Mozilla Firefox and Internet Explorer 7.0 and above.

Sunday, April 29, 2007

梦1(开始篇)

I apologize to those who can't read simplified Mandarin, as i always try to blog in English. Maybe i will include a online translator, so that you can directly translate it into English or German, the language that you like, even tradisional chinese!!

Summary: It is about a person, who is confused inside his own dream. He is facing a dilemma, in which the girl he likes doesn't appear until at the end of dream. It is my dream afterall. So, i am the dream and the dream is me.

梦的起点:

12 午夜,一片灿烂的烟化在空中燃放着,而我则带着我那美好平静的心情入睡。

看着梦的时间,我选择梦的今天,完成我梦的旅途。

我仿佛在想着一个人,我心爱的人。可,她知道吗?她的眼光好像越来越厉害,犀利了。。。还是我喜欢如此的一点一滴敞开我的心膛?来一个守株待兔似的邂逅?

梦里,我拉着一个女子的手,不不,而是她婉着我的腰,轻轻柔柔的倚靠在我的肩旁。我迷惑的看着她,心情仿佛一切都停了,我那心爱的人在哪儿?为何她不在我身边?而是另一个她在我身旁?梦,还早得很!

但,那种感觉是很美妙,我不能自主的,轻轻的让我的右手歇在另一个她的肩。。。而,我,更迷惑了。。。

何时,一只我那感到温暖的手,不,而是一双,在我迷惑得当时,柔柔得婉着我的身躯,那一双手。。。有一种安慰的力量,一种解脱的能量。我紧握她的手,对了,就是我要找的感觉。。。我徐徐回头一看,她,那天使般的眼神,好柔软,好亮丽,好可爱,在我的心中激起一遍遍的水花,一阵阵波涟。我想念的那人,就是她!

另一个她,跟随风的脚步,随风而去。。。那是风的留恋,还是风的无情?

我那波动的心,被她的微笑带走。。。仿佛一切都停止了。。。梦,仍然在进行她的交响曲。

梦,一场游戏,一场梦。。。

后记:(给自己的留言)时间的一分一秒,是否会让你忘记一切?

No comments:

 
About Stand Alone Complex | Disclaimer | Contact Me | 2008 Powered By Blogger