Feeling Lucky?

This Blog is optimized and best viewed using Mozilla Firefox and Internet Explorer 7.0 and above.

Wednesday, January 9, 2008

紧张和压力

开学的第三天,我反而没有那么紧张。。。

圣诞假期时,我更紧张。。。

开学后,我的考试压力突然减少。。。

圣诞节时,我的压力累积起来。。。

奇怪!看着日期随时间的跳动而留下他的痕迹,我反而变得轻松起来。

我越来越怪了。


This article is also posted at www.ifublog.com/king.

No comments:

 
About Stand Alone Complex | Disclaimer | Contact Me | 2008 Powered By Blogger