Feeling Lucky?

This Blog is optimized and best viewed using Mozilla Firefox and Internet Explorer 7.0 and above.

Monday, January 28, 2008

今天之后 The day after today: The Exam

今天之后,就是明天。

期限到了,我必须把它还给教授。



教授,你就接招吧!

别被我的笔割伤了。

我不想你流着的血,溅了我的雪衣。

明天,又是新的一章。

不会是知识妖魔鬼怪横行的一天。

因为我是讲故事的人。

故事,你明白吗?


前奏:开学的挑战 / When the Uni reopens...


This article is also posted at www.ifublog.com/king.

No comments:

 
About Stand Alone Complex | Disclaimer | Contact Me | 2008 Powered By Blogger